Hanna:

Mycket som talar emot mig just nu och det grämmer mig för det kom så olägligt!
Jag hade precis innan allting  hände analyserat mina blogginlägg och märkt att det blivit mer och mer negativ klang i mina inlägg. Vilket är jätte orättvist med tanke på att det inte alls speglar mycket av min personlighet att vara negativ. Fine! Jag är ofta realistisk men ser nästan allting allting ur en possitivt synvinkel. Inget ont som inte har någonting gott med sig som mamma alltid sa till mig när jag var liten.
Försöker hitta det possitiva som skall komma ur det som hänt den senaste tiden också men har inte hittat en anledning stor att argumentera för. Men förhoppningsvis kommer den. Förr eller senare. Men den skulle sitta väldigt bra i dagsläget.
Var riktigt länge sen jag mådde så här dåligt.
Känns som ingenting är vidare possitivt.
Men om man leer tillräkligt mycket så lurar man hjärnan att man är glad och så blir man faktiskt glad (myt myt myt men man slipper alla medlidsamma människor! :P)
Någon som förstår vad jag menar med att det värsta som finns är människor som skall låtsas att de bryr sig fast de egentligen inte gör det? det lyser bara igenom! man vet vilka som verkligen bryr sig på riktigt och de vet samtidigt hur de skall bete sig. (nåväl det är bland det svåraste man kan göra(veta alltså) men de försöker iaf och blir det fel så är inte det heller nån stor fara för man vet att de bara gör det av välmening.)

Sitter här sliten som ett djur som jagat föda hela dagen i stekhet sol. (tyckte det var en bra gämförelse)
Klockan är inte mycket och jag vet att jag inte kommer att kunna somna den närmsta timmen/timmarna.
Är verkligen ingen morgonmänniska och jag måste verkligen börja bli duktigare med att gå och lägga mig tidigare! Jag har inga problem att somna när jag väl lägger mig på kudden (men det kanske handlar om mina tidiga mornar också?!)
Men jag är så trött! Har varit och tittat på en lägenhet med André och hans pappa. (En lägenhet till André alltså...)
Kändes inte som min närvaro gjorde så mycket nytta men ibland är det skönt att ha någon som bara visar att den bryr sig även om den inte vet hur den skall hantera situvationen ;) (Borde fått guldstjärna för den där snygga piken!) haha!
aja ska gå och lägga mig och läsa nu! Har äntligen läst ut min tidigare bok som tog över 1 år att läsa ut. Ja du läste rätt 1 år. Den var så jävla dålig men jag kunde ändå inte sluta tänka på den så därför tog det sin lilla tid. Men nu är den äntligen slut och jag hoppas att min nya bok är bättre...
Tänker inte ens säga vad boken jag har läst innan heter för då kanske namnet sätter sig på erat huvud eller någonting annat dummt... bättre att inte säga någonting alls..

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0