Hanna:

Shit?! Är det jag som är helt tappad bakom en vagn? Jag har inte fattat att man måste vara "mest aktiv" och sådant trams.
Jag talar givetvis om bloggandet.
Kanske om Bella skulle få för sig att aktivit börja blogga vid min sida kanske vi skulle komma upp till hälften av hälften av dem som är inne 10000000 gånger per dag och skriver ned varendaste liten mening de haft med någon annan människa. Och om de inte har någon annan människa att samtala med (antagligen inte då de sysselsätter hela dagen med att blogga) så måste de skriva ned allting de ser, hör eller läser. Är bloggandet på väg att bli en farlig trend? Den förstör ju inte bara det sociala livet för den som bloggar utan även för oss stackare som sitter och följer alla dessa bloggar varje dag..
Jag kan iaf stolt säga att jag inte är en av dem som läser BlondinBellas blogg. Och detta tänker jag inte göra heller. Om hon är så duktig på att skriva vill jag inte läsa. (Ser man någon som är grymmare än en själv blir man bara knäckt) och att bli knäckt av någon som är både yngre, fulare och mer omtyckt (skrivmässigt menar jag självklart i punkten omtyckt) en än själv är out of the line! jag gillar tanken att jag är störst bäst och vackrast i alla moment :)
Det tänker jag leva med ett bra tag till :)

Dagens Citat: "Jag är störst, bäst och vackrast!!!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, jag tycker du har lyckats bra med ERAN blogg! Jag läser den iaf i stort sett varje dag.. (tillsammans med några andra bloggar, dock inte blondinbellas. För inte fan är hon varken snygg eller vettig..) Du kanske inte ens minns att du gjorde reklam för den i magaluf? Kanske bara för dom bästa grannarna ifs ;) Brunhåriga Sara nr 2, granne vecka nr 1 i magaluf

2008-09-16 @ 18:49:04
Postat av: Hanna

Nämen Sara :) Har förträngt en hel del från den resan ;) (som de säger, man minns det man vill minnas:P) gud va skoj att du gillar våran blogg iaf :) hehe! maila ist. [email protected]

2008-09-16 @ 22:08:30
Postat av: Ells

hur många beökare är ni uppe i per dag nu då, ca`?

2008-09-17 @ 10:57:43
Postat av: Hanna

Oj det är stor variation beroende på om det är helg eller vardag. Men jag kan säga att vi ökar kraftigt mer och mer för varje vecka. Det är i snitt några hundra. Så det är jätte roligt :)

2008-09-17 @ 12:59:09
URL: http://bellaohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0