Hanna:

Igår var vi i Andrés lägenhet och kollade vilka väggar som är bärandes och lite sånt där som man brukar göra :P
Vi tog massor med före bilder som vi sedan tänkte göra ett före och efter kollage av... men dessvärre så hade puckot André kopplat in min kamera i datorn utan att koppla ur den under hela natten så jag har inga batterier i min kamera vilket betyder att jag inte kan lägga in några bilder så att ni får se...
Så anklaga inte mig för att ni fortfarande får vara ovetandes om hur hans lägenhet ser ut :P

Ikväll har jag och Kotten möte med dem som vi skall ha födelsedags festen hos.
Det kommer antagligen bli på Jernet på Lidingö (om allting går som planerat ikväll)
Världens trevligaste och hjälpvänligaste kille som jag har haft kontakt med så det ska nog inte bli några problem. :)
men däremot har PUCKOT kotten slarvat bort alla papper med gästlistor och frågor mm som vi behöver ikväll. Så allt arbete vi har lagt ner måste göras om lite snabbt innan mötet ikväll! En stor djup SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0