Hanna:

Oj oj oj vad ni killar ska vara glada att ni är killar!
Har en sån förjävlarns hemsk mensvärk! Usch!

Igår var jag  stan med André. Skulle kolla på dator åt honom. Men jag var ju bara tvuungen att kolla lite tröjor också som kan tänkas passa till min nya skinnjacka.
Och mycket riktigt så hittade jag två snygga tröjor som jag införskaffade för pengar jag inte alls har till att köpa mer kläder för.
Men nöden har ingen lag!
Lovar att lägga upp lite bilder sedan men just nu sitter jag på jobbet och lunch rasten är snart slut så måste avrunda detta.
Men hade så dåligt samvete att jag inte bloggade igår så skriver iaf lite kort nu för att rensa samvetet lite :P

På återseende ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0