Hanna:

varit lite små kraslig hela helgen så det har varit en jätte lugn helg. Mycket film och sådant.
Fick en jätte fin skinnjacka av André i present. jag som har så svårt att ta emot presenter bestämmde mig för att det var en tidig födelsedagspresent :D har dessvärre ingen bild på den men lovar att lägga upp det senare.. :)
Åkte ut till Långtora igår med André och hans pappa. (Långtora är stället där man segelflyger) men vädret var så dåligt att det inte blev någon flygning... SÅ vi åkte till Ikea och bauhaus för att kolla runt lite på tänkbara lösningar och färger osv till Andrés lägenhet.
Inte hänt så vidare mycket skoj! Varit ganska deppig och seg hela helgen. Så det kanske speglar sig lite i inlägget. Men har lite bilder från Långtora till er iaf :)

<-- Den fina bussen allting skötsifrån :P Kan det bli mer landet?
<--man får inte vara kräsen.. Ville man ha mjölk i så fanns det ett paket som gick ut i juni... Kändes som mjölken inte var lika lockande längre.. Kan det bli mer landet? :)
<--Helt öppet och tyst! Underbart härligt! Kan det bli mer landet?

Segelflygplan :) (André och Gunnar(Andrés pappa))

Säga vad man vill om att jag är storstads- flicka! Men jag ÄLSKAR att komma iväg till landet. Bara miljön får en att andas och slappna av :)

Väl på Ikea hittade vi en rolig reklam..

Har en god vän som kallas för just "Brunte"! Så var bara tvungen att dela med mig av detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0