Hanna:

Idag är en dag då det är possitiv anda över mig igen! Så underbart!
Alla på kontoret var ute igår för en lite "avskedfest" för våran Elina som skall till Bali i 2 månader och ha det gött. Pga menssmärtor och inbokade grejer med Andrés nya lägenhet följde jag ej med (vilket iof var jävligt tur med tanke på att menssmärtorna var inte att leka med!) Ni killar är jävligt lyckligt lottade! Grattis till er! :P
Men för att komma tillbaka till possitiv anda nr 1.
Alla har varit jääävligt bakis idag men jag har varit så pigg och fräch och glad och det känns ljuvligt att se dem andra nere när man själv mår som fina fisken :)
Ego? javisst! ;D
Sedan fick jag ett otroligt roligt samtal av min käraste André....
Han fick jobbet som han sökte!
Kan inte mer än säga: Jag visste det! och kanske ett grattis också :P
Så nu är det allting från ny kula. Ny lägenhet och nytt jobb :)
Jag älskar dig så mycket min älskling!
(Måste nog smöra lite nu eftersom det är han som fått tagit den största lassen med skit när jag har mått så här dåligt och varit grinig ocgh otrevlig och ja, allt vad man nu kan vara :P)
Så det bli nog lite överdrivet mycket smör från min sida framöver! Men det är okej!
Så hade jag sagt att jag älskade honom? ;) hehe..

kollade på vm-kval matchen mot ungern igår hos Johan.
Trott eller ej men SVEEEERIIIGE vaaannn.... :) underbart va?
Då är det kul att faktiskt titta på fotboll när man vinner :) haha eller iaf är en match man har chans att vinna :P
Igår jobbade jag faktiskt över ca 1h. Satt och byggde ihop en IKEA Hutch (eller hur det nu stavas). Det verkade enkelt till en början men det tog sin lilla tid och med tungan rätt i munnen och rätt tålamod så gick det tillslut. Så nu har jag en helt ny fin hutch under mitt skrivbord här på kontoret :) Som jag dessutom har byggt ihop helt själv :)
Jag antar att det bara var ett provsmak på hur det kommer bli sen när André börjar bestämma sig för möbler som en efter en anländer och skall byggas ihop. kul? måste nog vänja mig så det är nog bara ställa in sig på att det var jätte skoj! :P

Efter jobbet skall jag till stan och antagligen köpa en soffa med André! Jag blir hur glad som helst om han köper den här soffan för jag har kollat på den i månader och den är UNDERBAR bokstavligt talat u n d e r b a r ! . :)

 
Fint det blev va? Om inte annat nödvändigt! :P (Kanske skall höja borde lite? men det blir ett senare projekt.. har nog byggt klart för denna vecka)

En hälsning till käraste Jacob som är borta i Afganistan. Jag har pratat med Kotten och hon kan tänka sig att flytta upp festen en vecka för din skull. Nu skall vi bara prata med själva stället. Har antagligen möte med dem nästa vecka så efter det kan jag ge något besked.
Till er alla andra som inte fattar alls vad denna hälsning handlade om så är det nämligen så att Jacob är just nu i Afganistan och krigar. Och han kommer tillbaka till Sverige några få dagar efter att vi hade tänkt ha våran födelsedags fest. Så självklart tänkte jag försöka ändra datumet en vecka för hans skull. (Men det är bara för HANS skull så ingen annan kan försöka med detta)


En dålig bild men jag lovade er.. Ett löfte är ett löfte! 
Detta var skinnjackan jag fick av André.
Bakom ligger också de två tröjorna jag införskaffade i tanke till jackan :P

Kommer säkerligen komma upp någon bild framöver då jag har den på mig för detta är defenitivt min favorit hela hösten ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0