Hanna:

SHIT! vad fan händer?
André köpte en lägenhet idag! Japp ni läste rätt! En lägenhet! Helt sjukt! Kommer bli grymt :)
Har precis varit på bio med min kära moder och haft lite "mor&dotter" tid. Vi såg Mamma Mia!.
Kan inte sätta fingret på om den egentligen var dålig men jag tyckte nog om den. Utan Merilyn Streep (Vet inte riktigt hur det stavas men det ser någorlunda rätt ut) skulle filmen inte vara någonting!
men jo! jag har nog bestämmt mig för att jag tycker om den! den var riktigt töntigt rolig iaf :) Och om filmen får mig att skratta så måste den ju ha varit rolig och då betyder det ju att den är bra?! hmm.. går att tolka på flera vis men jag ska nog hålla fast vid att jag tyckte den var bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0