Hanna:

Hemma från Berlin igen!
Resan var helt underbar, grym, fantastisk, helt perfekt :)
Går inte att förklara hur mycket jag tycker om den staden :)
Hur skoj som helst och träffa Martin också :)
Han var en perfekt guide in i det "riktiga" Berlin som man som vanlig turist aldrig hade fått sett :)
Går liksom inte att förklara med ord utan man måste uppleva själv...
Jag kan rekommendera ALLA att besöka denna stad!
Om man nu kanske inte vill åka till Berlin så ta en lång helg till någon annan storstad.. Innan när jag rest har det bara varit till värmen osv... Detta var en helt ny upplevelse och jag kan svära av hela mitt hjärta att inom en snar framtid måste detta göras om :D Kanske till Paris.. eller London.. eller kanske tillbaka till Berlin... eller någon helt annan stad :) Jag vill se hela världen :D
Jag kan lägga upp lite bilder imorgon... :) Har tagit bilder på GRYMMT klotter... Hela staden är bara full av konst... för det är precis vad klottret i Berlin är.. Konst!!! Så fruktansvärt duktiga målare som lämnat avtryck över hela stan.. ingen annan gata är den andra lik och jag älskar det!


Känns som om allting bara blir bättre och bättre i ens "liv" just nu (eller hur man nu skall säga..)
Känns som om allting går åt rätt håll.. börjar gå riktigt bra på jobbet.. André har fått nytt jobb och köpt ny lägnehet... jag skall börja övningsköra nästa vecka.. allting går framåt och det känns härligt... Finns inte många vindar som blåser bakåt just nu :) Hoppas att det håller i sig...
Köpte en dop-present till min syster yster idag. Hon skall ju inte döpas i kyrkan men vi skall ha en "champagnecermoni" för henne någon helg framöver.. kommer inte ihåg exakt datum sådär på rak arm.. men det vart en berlock som det är två flickor på så står det "sisters". Sedan köpte jag en likadan fast större till min andra syster som skall bli en julklapp sen i jul :) tänkte även köpa en varsin till min andra två systrar och en till mig själv till julklapp för dem var så GRYMT fina :) Innan de blir paket så skall det graveras in namnen på alla systrar som var och en har :) eftersom jag inte har några hel syskon så har alla förutom jag 2 systrar medans jag har fyra stycken.. :P krångligt?
jag förstår om ni inte hängde med på det där men om ni tänker efter en till gång kanske ni kan först :P
På mammas sida har jag två systrar och på pappas sida har jag två systrar.. men de på mammas sida är ju inte syskon med dem på pappas sida :P
hahaha shit nu känns det verkligen som jag rört till det hela:P Men hoppas att ni inte är allt fr förvirrade...


Här är då det större av dem jag köpte. De är exakt lika dana fast i olika storlekar. Så kan man gravera namnen på baksidan av detta. Och det som är så himmla bra med dessa fina är att de passar alla åldrar då du kan välja om du vill ha det på ett armband, halsband, nyckeln eller vart du vill :)
Finns att köpa på "Green House".
En Butik som ligger strax ovanför Lidingö centrum!
Om du är intressearad av att köpa dessa eller någon annan av alla dem som finns (för hon har många olika berlocker som helst. Så för dem som inte vill ha "sister" eller för den som inte ens vill ha en platta utan en jätte cool/fin berlock ist..finns det alltid någonting) Det är kul med sådanna unika smycken. Men som sagt. för dem som är intresserade så är det bara fråga om adress så fixar jag det till er :) kan nog tom fixa en vägbeskrivning för er som inte hittar så bra på Lidingö :) För tro mig! Det är värt att åka ut till denna butik för dessa små smyckes favoriter :)
(Vet att det är en dålig bild men ha överseende med att lampan och blixten blängte osv.. :P)


Imorgon utlovas någon/några bilder från Berlin :)
Ha tålamod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0