Hanna:

Oj oj oj! Ibland blir saker inte som man tänkt sig från början (rätt ofta kanske om man tänker efter)....
Igår var en typsikt "inte riktigt så jag hade tänkt mig kväll"
Det var planerat och menat att jag och André skulle äta middag med Andrés pappa och hans "tant" igår.. Men lite in i sista sekunden fick jag reda på att André var lite för sjuk för att orka med middagen så den var inställd (Ni vet hur killar blir när de blir sjuka). Då bestämmde jag mig för att stöta ihop med Annika och vi styrde upp en jätte god tapas buffé med musslor och ostar och parmaskinka och massa sådant gott... Sedan satt vi hemma hos henne med tre vänner till till henne och förade..
När vi skulle bege oss in till stan så fick André ett ryck och ville följa med då han mådde lite bättre...
kvällen kunde bli lyckad..
Men väl i taxin satt jag bakochfram och alla shottar jag lyckts hälla i mig känndes som de var på väg upp igen (ni känner kanske igen känslan?) Men väl på plats i stan så mådde jag mycket bättre igen och var riktigt laddad. men då var det världens längsta kö och från 120%laddad till bara full och seg... Så in i en helvetes taxi igen fast denna gången åt andra hållet.. nämligen hemåt..
Men i denna taxi så hände det som jag aldrig någonsin trodde skulle hända mig! Jag spydde! Tack och lov ut genom fönstret... men förstår ni läget?!?! Jag spydde!, i en taxi!! dessutom på kungsgatan!!! Kan det bli mycket värre?
Så kvällen som från början skulle bli en lugn och fin middag. Som sedan utbyttes drastiskt och skulle bli en grym utgång blev i slutändan en misslyckad tur och retur till stan med taxi :P
Sen hade jag iof trevligt hos Annika innan och så men ni hajjar läget... det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Riktigt pinsamt! Det pinsammaste var att det var med André jag var... hade det varit med någon go tjejkompis så hade det varit okej på ett helt annat sätt... ungefär som när man var liten och spydde och ens söt tjejkompisar hjälptes åt att hålla håret.... Och så gjorde alla till alla :) Det är sann vänskap :) hahaha! Men ens pojkvän skall fan inte se en hänga ut genom en taxibil och kräkas :P
Men vad ska man göra :P Gjort är gjort..:P
Har lite brådis nu... Måste klä på mig och lite sånt för skall in till stan :)
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0