Hanna:

Strålande! Nu har jag äntligen fått lite mat i mig och börjar känna mig som en människa.. André och Tommy hade gjort en jätte god räk och avokadosallad som jag mumsade i mig hur mycket som helst av :)
Har varit hemma hos mig och hämtat min kostym som jag måste ha imorgon då jag har mitt första kundmöte inom EasyPark. Skall bli jätte spännande. Jag tvivlar inte en sekund på att det inte kommer gå bra. Men det kan jag kaxigt sitta och säga nu. Sen när jag med raska steg går där med min takeaway kaffe och cigg i munnen imorgon bitti och skall möta upp Janko (våran säljchef som skall följa med som stöd åt lilla mig) lär jag inte vara lika kaxig längre.. Men skönt att jag inte är nojjig nu iaf för då kanske man kan sova ordentligt inatt...

Igår hade vi mötet på Jernet (där vi skall ha våran 20-års fest).
Det gick hur bra som helst och det mesta är bokat nu.
Den 6:e december blir det party party! (Hörde du Jacob! Det blev veckan efter för att du skall kunna vara med :))
Jag vet att ni tänker skiiit va långt innan ni börjar. Men jag ka lova er att tiden bara förvinner för en. Vi ska nu trycka inbjudningskort och hitta alla adresser och fixa och dona med hur mycket små pyssel som helst... Så så långt innan är det faktiskt inte..
Dessvärre har jag ju då inga bilder att visa er eftersom (som jag nämde innan) André laddade ur mina batterier i min kamera. Men smart som jag var så tog jag med mig laddaren hemifrån mammsen nu så jag skall försöka komma ihåg att koppla in den så att den kanske är färdigladdad imorgon ...
Då kanske ni tom kan få några bilder på mig i min fina kostym :) Men det är ingenting som jag lovar...!!!
jaja nu skall jag sätta mig och gå igenom min presentation till mötet imorgon och sen skall jag mysa med André!
Alla som har 8-17 jobb vet hur slut man är på kvällen. Men man måste (ibland iaf) tänka på sina nära och kära och ta vara på tiden med dem.
Iof ska vi till Berlin ihelgen men ändå.. Ni vet vad jag menar.. man känner sig så jäklarna dum som kommer hem. äter, plockar lite, kanske lägger sig och läser eller glor på tv och sen poff. Så hade man somnat :P


Gonatt allesammans kan vi säga redan nu! För jag vet att jag inte kommer att ägna en tanke till att blogga mer för ikväll iaf :)

Dagens Citat: "Var glad och nöjd för vet du vad? En björntjänst gör ju ingen glad! Nej, glöm bort bekymmer sorger och besvär!"

-Ni som inte sett djungelboken tycker jag skall gå nu med detsamma och se på lite klassisk Disney.. Ni andra som har haft en fin och O R D E N T L I G barndom med Disney och säkerligen Astrid Lindgren vet ju att detta citat kommer från vår allas Baloo!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0