Hanna:

Japp nu var mitt första kundmöte avklarat. Gick kanske inte riktigt so mvi hade tänkt oss men men. sånt som händer. Känndes mer som om han bokade in mötet för att det var mig han ville träffa.  Så vi får se om det kanske tillslut blir någon avslutad affär eller om han senare bjuder ut mig på middag :P nej men skämt å sido. Hoppas på att kanske få in några stycken.
Nu har jag batterier på kameran men klumpig som jag är så glömde jag överförnings kapeln hemma :P så inga bilder för er nu heller. men ska försöka lägga in det ikväll efter packning och sådant. Känns hemskt när det inte finns någon annan att skylla på än sig själv.
Tänkte svara på några frågor som jag fått skickat till mig.
Bla har jag fått frågan om vart min "smurf " t-shit kommer ifrån. den som jag hade under min "helvetes" sömnmaskin som jag kallar den. den kommer från Urban Outfitters och jag kommer inte ihåg priset sådär på rak arm men tror den kostade runt kanske 400kr?!
Sedan har jag fått frågan vart skinnjackan jag fick av André kommer ifrån.
Den kommer från Zara och kostade ca 1500kr.

Sedan har jag fått jätte trevliga mail om att jag skriver roligt och underhållande och att det är jätte kul att följa min (eller vår kanske man skall säga eftersom Bella faktiskt skall vara med på denna) blogg. och det är verkligen jätte kul att läsa och suga åt sig av era komplimanger och beröm :)
tack alla som skickat mail och förlåt om jag inte svarat på någon fråga nu. Skriver bara på måfå utan att ha mailen uppe. Men om jag har glömmt bort att svara på någon mail ber jag om hemskt mycket om ursäkt. Maila igen så skall jag lösa det :)
Sedan får jag kaske förklara mig med att jag har faktiskt inte all tiden i världen på att sitta och blogga och svara på mail från er bloggläsare. Men jag gör så gott jag kan. (Till skillnad från många andra bloggare så får ju varken jag eller Bella flera miljoner per år för att blogga) ;)

Men som sagt. för att knyta ihop detta inlägg så skall jag försöka hinna med att blogga senare och lgga upp lite bilder från bla. André nya lägnehet osv.. :)
Håll ut ! :)

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0