Hanna:

Nu tänker ni säkerligen: -Va fan gör hon uppe såhär tidigt en lördagsmorgon!?!
Jag är uppe med tuppen eftersom detta är sista helgen som jag kan hjälpa till i Andrés lägenhet...
Jag opereras ju på måndag och killarna är så snabba så jag kommer antagligen inte hinna hjälpa någonting mer sen..
men ikväll är det ju Fannys födelsedagskalas :) Så så långt arbets pass blir det ju inte! Man måste ju hinna göra sig fin innan festen!
Men nu måste jag gå och sätta på blåstället och fara iväg ;) Och för alla som känner André eller mig så är ni hjärtligt väkommna att jälpa till att bygga lite och bli av med lite energi ;) Bara slå en pling :P (Jag vill ju ha sällkap eftersom André och dem ska hålla med med saker i andra sidan lägenheten...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0