Hanna: -utlovade bilder

Här kommer lite bilder som jag lovat er allt för länge.... ("bättre sent än aldrig" är ett bra ordspråk)

Först de super duper fina tofflorna Fanny fick i födelsedagspresent:


Sen vart ju jag så avis och var tvungen att handla ett par tuffa/fina tofflor till mig själv:
 

Grymma va?
Dessa köpte jag på accessorize på bibloteksgatan här i sthlm...

Sen måste jag ju visa bilderna på de fina blommorna jag fick när jag var sjuk...



Dessa blommor fick jag från alla på jobbet :)
Ser ni den söta lilla nallen i buketten? :)
Och det fina kortet där det stod att alla saknade mig! (det var guldvärt att få när man var liten och sjuk!)




Sen kom ju sockersöta Kotten (Andra Hanna för er som inte fattat det ännu) på sin egna 20-års dag med massor av presenter....
Bla denna jätte fina blomma:


Glöm inte bort era nära och kära för dessa små tankar gav så mycket värme!!!!
Svårt att förklara hur glad man kan bli för en spontan tanke där någon har tänkt på just mig! :)

Hoppas ni blev någorlunda nöjda med dessa bilder? Och förlåt för att det har gått så lång tid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0