Hanna:

Jag blir faktiskt bättre och bättre och det känns verkligen som det finns hopp för mig!
Gjorde en jätte bra deal med min chef idag..
Jag skall jobba halvdag imorgon och på torsdag.. (Kan inte bli bättre med tanke på att det är äta som är jobbigast...) Så hur skönt som helst ayy få gå hem vid lunch och äta i lugn och ro sin mat man vet att man kan få ned...
Plus att jag sakta men säkert kommer tillbaka så att jag slipper klättra på väggarna....

Igår följde jag med ned till Andrés lägenhet när skulle jobba.. Men utav det blev man ju bara ännu knäppare eftersom att jag inte får anstränga mig... Jag fick sitta på en stol och se söt ut! (Och nej man är inte söt när man sitter osminkad i mjukisar (som man bott i) och mössa och halsdukar osv...) Men men!
Nu är jag iaf på väg att bli fit for fight så snart är jag tillbaka med massor av energi :)
Och jag skall försöka lägga upp bilderna som jag lovade er för typ 2 veckor sen.. (på de där urcoola tofflorna jag köpte till fanny i födelsedagspresent (och till mig själv också för den delen) och på de fina blommorna jag fick första veckan jag var sjuk..) men lugn bara lugn.. det kommer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0