Hanna:

Korrigering.. spelet jag älskar heter inte little miss planet utan självklart Little big planet :)

Jag har verkligen hoppas och trott tt jag skulle vara frisk nu så att jag kunde börja jobba imorgon... men det är fan fortfarande int bra... ska till doktorn imorgon så att de får kolla vad flet är!!!!
Jag kan iaf säga en sak.. Oav hur ofta man bli sjuk eller hur mycket man slutar andas på nätterna så behåll halsmandlarna!! Det är INTE värt någonting i hela världen att ta bort dem... Smärtan är för olidlig....!


Kalas hos Ina idag... Hon blev jätte glad för presenten..... Tonårslådan funkar alltid :)
Medelar imorgon vad doktorn sa.... längtar verkligen till att bli hela frisk och börja jobba igen och kunna äta normal och bara leva som vanligt.. :)
Saknar mitt liv!! Jag står inte ut med att ligga hemma hela dagrna och rabbla tv-tablån utantill...

fortsättning följer.........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0