Hanna:

Enligt alla så är detta sista dagen med smärta...
men jag tror inte för fem öre på att all smärta skall vara puts väck imorgon och att jag skall må prima ballerina helt plötsligt?!
Jag mår långt ifrån bra idag så varför skulle jag vara hela frisk imorgon?
hmm.... vi får helt enkelt se... Och jag hoppas av hela mitt hjärta att alla har rätt...
Måste in till stan imorgon eftersom att min älsta syster yster fyllde tonåring här i veckan och pga mitt mående de paserande dagarna så har jag inte handlat någon present.....
Men det blir nog bara en tripp till Fältöversten eller någontig i den stilen....
I tanke på hur svag jag är så pallar jag inte "stan".. men imorgon skulle jag ju iof vara helt frisk ;)


Snälla snälla snälla kan inte alla hålla tummarna för att jag faktiskt är helt frisk imorgon?
Jag funderar nästan på att bli troende och be om att bli frisk imorgon.......


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0