Hanna:

Den 11:e dagen var det inte smärtfritt...........
Men där i mot så började man känna att det började läka...
Idag tex har jag kunnat drick en HEL klunk dricka utan att dö... Har tom druckit coca cola idag :) (Har endast smuttat på vatten innan)
Man känner verkligen nu att det finns hopp.... imorse sa jag bara GLÖM att jag är frisk och kan jobba på måndag.... men om det skall gå så här snabbt framåt som det gjort idag så finns det hopp....

Har suttit och spelat Little Miss Planet med André i två dygn nu! Det spelet ÄLSKAR jag!!! Det är helt underbart!!! Man kan verklilgen int slita sig.... kan rekomendera alla att köpa det i en tidig julklapp till er själva för det är värt varenda krona :)

Sedan köpte jag present till Ina igår som fyller tonåring (Min älsta syster yster)
Det vart en "tonårslåda" Ni vet en sån där man gav till alla när man var 13.... En låda (exempelvis en skokartong) som man klistrar på lite roliga bilder och texter osv... sedan lägger man i massa roliga saker (När jag var 13 la vi i massor med kondomer och sexleksaker och öl och cigg osc...) Men nu när det är en lillasyster så vart snällare saker... massa öhänger (3par för hon hade önskat sig just det...) sen en tröja och massa krimskrams som raklödder och torrshrampo och deo och smink och sånt man "behöver" som tonårig :) Det blir nog en succe ska ni se.. Min 10-åriga syster Norea sa:
Ooooh Nu vet jag vad jag skall önska mig när jag fyller 13.... (Det var väll ett bra omdömmde? :))

Jag vet att jag är uppe sent men igår är första gången som jag har kunnat sova en hel natt så jag sov riktigt länge då... därför är jag uppe sent idag.... men skall faktisk gå och sussa nu! Jag hoppas på att denna nattsömn blir ostörd också för man inser inte hur bekväm man bli när allting fungerar (mat, dryck och sömn...)

Natt i natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0