Hanna:

Blir galen!
Varför kan inte alla människor bara tala ut och säga vad DE tycker!
varför skall alla (inte alla men de flesta) sitta tyst när en obekväm disuktion kommer upp?
Om alla bara säger vad de tycker så finns det ju faktiskt chans att det händer någonting!
Sitt inte och smussla sins i mellan och viska och tissla om saker som ni inte vågar säga sen när det behövs sägas!
Sånt där förstår jag mig inte på!
Skulle aldrig någonsin kunna sitta tyst när jag tycker att någonting är fel eller att någonting sköts fel osv...
(Kanske därför många blir arga på en också iof.....)
Jag tänker iaf aldrig sluta kämpa för att det jag tycker är rätt skall komma fram och bli hört!
Ge inte upp ni heller! Ju fler som faktiskt säger ifrån ju större chans att saker och ting ändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0