Hanna:

Idag jobbade jag halvdag! Jag är verkligen helt slut!
Riktigt skönt att få komma tillbaka iaf men det var ännu skönare att jobba halvdag! Jag hade verkligen aldrig orkat heldag
Känns jätte konstigt att inte röka nu när man börjar leva normalt sakta men säkert... Idag har jag varit rökfri i 17 dagar...
Jag hoppas på att jag kan hålla det sen när jag är helt frisk och vardagen börjar som vanligt...
Men man märkte direkt att det är på jobbet det är svårast att hålla sig :P
Det är ganska behagligt att ta sina 5min raster varje timme och gå ut och ta luft.... men man får väll börja ta riktig frisk luft i fortättningen :P

Imorgon har jag ett viktigt kundmöte! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra... Min säljchef har lovat att hjälpa mig igenom mötet eftersom jag inte är tillräkligt frisk och stark för att klara det helt själv.. känns jätte skönt att ha en stadig arm att luta sig mot :)
Håll tummen för att det går bra imorgon :) (Bara en tumme eftersom två tummar betyder otur :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0