Hanna -operationen :

Operationen igår gick jätte bra!
Men jag mår jätte jätte dåligt nu!!
Har bara ätit piller och isglass!!
Oav vad du kollar på på tvn... serie, reklam, film så äter dem goda maträtter eller goda bakverk.... kommer fan dö av hunger... fast det är en konstig känsla för det sista jag vill trotts att magen skriker plågsamt efter mat är att äta... heldre dö av hunger än att trycka ned någonting i min hals... smärtan är inte all leka med....
Sen är dom roliga... jag kan inte ens få i mig lite soppa... hur tänkte de då när de skrev ut 3 olika TABLETTER i storlek XXXXL?!?! puckon!!
Haha detta är fan den bästa dieten ever... synd bara att jag var tunn som en sticka och kommer försvinna helt om jag inte snart börjar äta... så jag får väll helt enkelt försöka tryck i mig någonting senare under dagen...
Jag har spelat mina kort rätt iaf och bosatt mig hemma hos min kära moder som passar upp... :) när man mår pest och pina är det verkligen kärlek och omtanke man behöver....
André har också varit en riktig klippa :) Han står ut med en gnällande Hanna som bara pustar och stönar pga smära....
Igår började han på sitt nya jobb också... första dagen på 2 veckort kurs innan själva arbetet börjar på riktigt :)
Orkar inte skriva mer just nu.. återkommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0