Trött, oj så trött

Bella:
Igår var en konstig kväll med blandade känslor..
Efter jobbet så råkade jag, Hanna och Elina stanna kvar på kontoret.. De spårade och slutade med att vi hade gjort en skattjakt till vår chef.. Hitta Selma ;)
Selma är Selma, dvs utklippt från en tjugolapp. Hon ska ge tur till honom när han säljer.. Så vi tänkte att vi skulle göra honom lite nervös så vi gömde henne och massa lappar så han skulle få springa runt och leta.. HAHA de va kul :P

Sen blev Hanna seg och drog hem medans jag och Elina mötte upp Ceasar och åkte in till Vapiano för att äta en efterlängtad cesarsallad, passande nog :P
Sen kom lite fler vänner och vi härjade som vanligt.
En capuccino senare så hade jag och Elina övertalat Ceasar att vi skulle få låna röda faran medans han är i Irland.
Dealen var att vi skulle köra honom till ett hotell vid arlanda. De var dock inte så lätt att hitta de där hotellet, vi virrade runt vid arlanda i typ en timme och var inte hemma förrens vid 12.
Typiskt, vi som skulle vara i säng i tid :(

Under kvällen blev jag också riktigt arg, blir så arg på människor som tror att dom kan styra och kontrollera någon annan. De är bara sjukt osexigt och att vara elak sen funkar inte heller vidare bra. Ett tips till nästa gång.

 
VAPIANO


Kommentarer
Postat av: Elina

så rätt!

2008-05-27 @ 15:12:20
Postat av: Anonym

de vet du ;)

2008-05-27 @ 16:34:39
Postat av: majki

kul blogg

2008-06-02 @ 20:59:14
Postat av: Bella

Tycker du?

2008-06-03 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0