Mjau, eller?

Aloha!

Nu sitter man på jobbet och mår faktist riktigt bra. Har precis talat med ett företag och kommer antagligen att få in en STOR order nästa vecka :)
Äntligen lossnar de lite!

Igår skulle jag ha käkat på Pontonen där Lydia jobbar men de var sjukt mycke folk och en timmes vänte tid och de orkade vi ej :(

De blev grek istället ;)

Sen blev de en lugn kväll, de va skönt.

Snart ska jag dra från kontoret och möta Emma och Annika, vi ska hälla i oss lite alkohol innan vi ska titta på när våran älskade vän Elsa springer ut! Man blir alldeles stolt, min lilla Elsa ska ta studenten, fan va hon e bra! :)

Ska bli kul att grisa på flaket ;D

Wiho, fortsättning följer.

Haha juste. kom att tänka på vad vår knäppa kollega sa igår när han käkade Thai-mat:

Fan vad lack jag blir på dom här nudlarna, har han suttit och virkat ihop nudlarna eller?
Robin, du e SJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0