Hanna:

Idag har allting gått åt pipan! Försov mig! Klacken gick av! spillde kaffe över hela mig! -Behöver jag säga mer?
 Men en fin sak har hänt som kompeserade allting! När jag kom in efter jobbet låg det en vacker sommarbukett på mitt skrivbord :) jag tror att någon tycker om mig!? Det gjorde hela min dag! Vem tycker inte om att känna sig älskad och omtyckt? ♥
Kvällen är idag ett oskrivet blad. Ska på en riktigt spännande dejt! En dejt där allting kan hända. Varför den är så speciell kan jag förklara imorgon då jag vet hur det gick! -Men jag menar bokstavligt talat "-Att vad som helst kan hända!" ...fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan!
Hoppas du haft en bra dag idag! och att eftermiddagen/kvällen blir super :d
Kram

2008-05-28 @ 15:40:07
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Lisa

Ha en underbar onsdag! :)

2008-05-28 @ 15:42:10
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Hanna

Till Lisa: Tack detsamma:D

2008-05-28 @ 16:07:22
Postat av: Hanna

Till M a m m a . J e s s i c a:
Jo dagen har rullar på förutom då alla tragiska saker jag utsatts för.. men världen går inte under och tur är väll det :)
Tack så jätte mycket och jag önsakr dig detsamma!
kram

2008-05-28 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0