Hanna talar ut..

Nu är det väll helt enkelt dags för mig att tala ut lite. Går kvällen blev inte så spännande som man hade kunnat tro. Men det kanske är lika bra det med tanke på att min påbörjan till sommaralkis har startat lite väl tidigt kanske?
Bättre tidigt än aldrig? -ibland får man vända och vrida på saker så att de blir rätt :)
Såg att Bella redan hade skrivit om våran skattjakt och jag kan väll inte mer än att le... jag tror inte någon förstår hur kul det är att se en människa springa runt och kräla på alla fyra direkt när han kommer in till jobbet :)
Det gjorde min dag idag! iaf hitils!

image8
Detta är då Robin som hittat en av alla lappar under askkoppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen : http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-27 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0