Cypern

Självklart kommer vi berätta mer om Cypern men inte just idag för nu ska vi springa ner på stan och shoppa lite, vi känner oss lite deppiga..

Kvällens planer är inte helt klara ännu men de har varit lite löst snack om bio. (Tackar EP för alla tävlingar om biobiljetter) xD

Bella: Denna dag har varit sjukt seg. Vaknade hemma hos Lydia och hade sjukt ont i halsen. Fixade mig super snabbt så att jag skulle hinna köpa en kaffe på vägen till jobbet. Mötte upp Elina på vägen till jobbet och vi beklagade oss som vanligt över att vi aldrig lyckas sova ut på helgerna och alltid är lika slitna på måndagen.
Kom in på kontoret vid halv nio och började med att plöja igenom mailen. Sen var det dags för ett efterlängtat måndagsmöte! Mötet gick bra men sedan gick allt väääääääääääldigt segt. Mina återkomster gillar tydligen inte att svara , suck :(
Sen äntligen blev de lunch och vi ställde upp för våra hurtiga kollegor och tog supporten på lunchen.
Sen jobbade vi på ett tag innan de var dags för samtal med chefen.
Ett bra och givande samtal, jag är så duktig :)
Sen efter de fick jag ett tungt sms från en av mina älskade vänner som går igenom en jobbig tid just nu.
Usch vad jobbigt de är när man känner att man inte räcker till.

Nej nu ska jag inte deppa mer, nu ska jag shoppa! Hare bra TJA ;)


Hanna: När jag vaknade i morse var jag fit for fight för en ny dag med nya utmaningar. Det gick doc över ganska snabbt då jag blev jätte jätte trött hux flux! vette tusan hur det gick till.. kanske inte hade fått i mig tillräkligt mycket koffein? -högs troligt! Sen har dagen bara krypit fram. Nu är denna hårda arbetsdag snart över! och kvällen väntar förhoppningsvis med stora överaskningar ! det gör den alltid.. så jag ser ingen vits med att skriva om dagen men bella tjatade! men jag skriver mer imårron.. då jävlar!

Nu får de räcka för just nu, men vi ses snart igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0