Bella talar du ;)

Hej igen kära blogg! Jag är oerhört stolt över mig och Hanna som tar detta på så fullt allvar ;D

Gårdagen var lagom, när skattjakten var slut och de var tid för lunch så tog vi tillfället i akt att lämna kontoret.
Vi har ju faktist fått äran att vara barnvakt åt en bil och de måste man utnyttja ;)
Jag, Hanna, Elina och Tom tog röda faran (eller pärlan som vi numera kallar henne) till Ciao Ciao. De var mycket trevligt att komma bort lite :)


image9image10image11image12
      Elina                         Hanna               Tom                   Bella


Sen kom vi tillbaka till kontoret och jobbade häcken av oss ;)

Efter jobbet så skulle Elina vara snäll och köra hem mig, men de gick inte så smidigt som man kan tro. HAHA både jag och Elina har dåligt lokalsinne och så var de vääärsta köerna , TYPISKT :(

Kom hem, tog ett bad, åt , samtalade med min älskade mamma och gick.

Mötte upp lite vänner i stan, planen var bio. Men sen började dom krångla om vilken film vi skulle se och att de skulle bli så sent osv. Slutade med filmkväll och mys. Jag var helt emot filmen från början, men måste ändå erkänna att den var sjukt rolig och lite sorglig i slutet (lite snyft blev de).
Filmen hette "The space farmer astronaut någonting" och handlade om en cowboy som väldigt gärna ville åka till rymden. Han hade byggt en egen raket men sen när han skulle köpa 4,5 ton bränsle så fick han FBI på sig osv. 

Kvällens planer är antingen att träffa Felicia eller så ska jag käka på Plotonen / kungshomen där Lydia jobbar. HAHA får se om jag äntligen får gå på bio sen ;)


Kommentarer
Postat av: Tom Öst

Det var god mat på Ciao Ciao! : ) Men bilden...blundar medans man äter? Hmm... aja kul att läsa eran blogg i alla fall! KBK!!!!

2008-05-28 @ 16:09:23
Postat av: Bella

hehe, de kan bero på att de va sol och du ej hade några glajjor. KBK ;D

2008-05-31 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0