Bella: BAKIS och SJUK?

Nu sitter man på jobbet, förstörd som ett as.. vet inte om de beror på lite sömn, sjukdom eller bakfylla? Kanske en kombination?

Gårdagen var kanon bra. Klockan 12 drog ja från kontoret och mötte upp Emma och Annika i tanto för att supa och förbereda tal till våran student Elsa. Mycke känsloladdat vill jag lova ;)

Sen åkte vi till Nacka där Elsa skulle springa ut. Dock hade vi missuppfattat vart hon skulle springa så vi hittade henne på en bänk en bit ifrån. Men då blev de massa kärlek ändå, hennes pappa spelade trumpet och alla var på topp :) fan vad stolt jag är!

Sen var de dax för flak, sjukt kul. Synd bara att jag typ inte hade ätit eller druckit vattenb innan så jag blev svimfärdig och fick sitta ner sista biten :(

Sen åkte vi hem och bytte kläder. Var inte laddad för att gå ut sen med sprit i hela håret och ansiktet...

Sen kom vi till hennes mottagning, jätte trevligt! Höll talet, de blev lyckat men mycke trårar, dick bara av vi som höll talet :P

Åh vad jag älskar den tjejen, SJUKT STOLT!

Sen skulle vi vidare möt slutskivan, men biljetterna var slut så och jag började bli riktigt bakis och hade lite ågren över att ja skulle jobba dagen efter. Så jag drog hem, tråkigt men så kan de gå :(

Nu sitter man här sliten som ett as och har lovat att dricka vin ikväll, trypiskt :(

Får se hur de blir...

CIao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0