Helg, sköna helg!

Nu är mamma stolt! En vit helg avklarad, wiho :)

I fredags mötte jag upp mina älskade vänner Emma, Elsa och Annika.
Emma, de var sjukt kul att träffa dig! Har saknat dig som fan! :(

Vi hängde i tanto, dom drack vin och jag var nykter ;)

Jag och Emma köpte korv och vatten till en alldeles för full fjortis, vi är helt sjukt snälla!

Vi satt där i några timmar och pratade om gårdagen och kollade på alla sjuka människor.

Sen skulle dom ut på stan och röja, men jag som var nykter åkte istället och kollade in den FETA båten som ligger vid slussen.

Jag blev seriöst kär, i en båt :( Så himla typiskt! Jag bara måste ha en sådan båt!



Sen åkte vi runt och kollade på "tv", haha åkte runt i stan och kollade på alla fulla människor ute på stan :P

Sen var de sängen, ögona böj!

Lördagen bestod av sol,glass och film. 3 st för att vara exakt ;) Sjukt nice faktist!
Precis vad jag behövde :)
The notebook e HELT SJUKT BRA, HELT SJUK! Fan vad vi grät ;)


Söndagen var ännu bättre! Åt mysig frukost ute i solen sen åkte vi och badade.
Jag hade tänkt bada för första gången i år men tycket de var för kallt, men de verkade inte spela någon roll för ikastad blev man, med kläderna på :( Men de var ganska skönt sen när man väl var i vattnet.

Sen åkte vi och käkade lunch/middag på en golfrestaurang de var också sjukt trevligt.

Sen sov vi lite mer i solen och lyssnade på UNDERBARA GAVIN :) Jag ska verkligen gå på hans konsert om bara 2 dagar !! Kmr bli stort!

Sen kollade vi film, typiskt att den sög och att jag blev retad för att de var jag som valde :( :P
"De här måste vi göra om, Bella kan inte du alltid välja film?"

SÅ kan de gå!

Juste, de hände en ganska sjuk grej på väg till golfen från badet. En liten moppepojke körde in i bilen :O
Han hade tittat åt ett annat håll och så BOOM så råkade han köra in i bilen. De hade verkligen kunnat gå illa om han inte hade haft hjälmen på sig. Men han reste sig ganska fort, SICKEN TUR ! :)

Känns bra att ha klarat en vit helg, inte för att jag inte trodde att jag skulle det men ändå.

Men nu ska jag sälja lite, KBK



Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 14:18:54
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0