Hanna:

Dagen citat:
"Vad kommer du att göra då? Släppa loss hundarna? Eller bina? Eller hundar med bin i deras munnar och när de skäller så skjuter de bin på dig?"

Var detta det värsta du kunde komma på? -humor på hög nivå. ser din frustrerande min när du bara slänger ur dig det elakaste du kan tänka dig! och detta citat blev resultatet! Tur att det inte var mig du var arg på ;)

Ett ordspråk jag riktar till en godvän på kontoret idag är: Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad!.
Detta är någonting som alla borde lägga en extra eftertanke på vad det faktiskt betyder! Vill du att någon ska gå emot dig gå emot den! Vill du att någon ska göra dig arg, gör den arg osv....
Ser ingen mening med att vara elak om du inte har någon riktigt bra anledning!

Idag ska jag införskaffa mig studentpresenter tills på torsdag. Hade det varit någon bra tjejkompis som sprang ut hade det inte varit några problem. Men nu är kruxet det att det är killar. va tusan ska man ge till dessa? Backup planen blir nog champagne i floder... det håller alltid festen igång :D återkomma senare hur det gick med sökandet efter den perfekta studentpresenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0