Hanna:

Idag har jag skickat ett fint pussogram till Bella.. :D


Jag tror att hon blev mycket glad. Det hade iaf jag blivit. :)


Idag ska jag jobba över. Befarar att få gå hem runt 21 ikväll.. Så är det när det är mycket att göra. Man får helt enkelt ställa upp på laget.
Midsommar -vädret har börjat redan nu. Helt värdelöst. Ena sekunden är det strålande sol och super varmt och på ett ögonblick så har hela himmlen blivit svart som natten och det åskar, blixtrar och forsar från himmelen. Sen blinkar du en gång till och så vart det återigen sol. Man kan nästan tro att man blivit knäpp på riktigt.
Men jag vet att jag är INTE knäpp även om många försöker antyda på att jag är en knäpp lite fröken.
Men nu har vi gjort det klart va? Jag är inte knäpp!!
Nu har midsommaren börjat planerats upp. Det blir antagligen en härlig tripp ut till gammla tyresö men traditionell god mat och äcklig sill och stark nubbe. Sedan traditionella lekar kontratt med wakeboard och andra roliga lekar man kan leka hela långa dagen i gott sällskap. Inte glömma midsommarkransen och att till sist plocka 7 sorters blommor att lägga under huvudkudden. Ska man göra det ska man gör adet ordentligt :D och för guds skull glöm inte midsommarstången :D (men jag har en stark känsla av att det bara blir jag som kommer angagera mig i en stång så det får väll bli en liten att ha på bordet eller nåt) men det är faktiskt bättre än ingenting :D
 <---Jag och min kära vän med samma namn som mig själv (Hanna för er som är dumma) förra midsommaren! Iår blir det en ännu finare krans :)

Vill varna för dagens citat. -Det är riktigt hemsk! Men ibland är det bra att öppna ögonen och se vilka idioter det finns i denna blandade värld!

Dagens citat: "Min avsikt är att skada samhället så mycket jag kan, och sen dö." -Pedofilen och barnamördaren Joe Duncan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0