Hanna: lång lång lång helg :)

Goddagens!
Nu är jag fit for fight igen :D
Har haft en underbar lång helg.
I torsdags var jag ledig. Detta pga av studentfirande. Mina älskade små vänner tog studenten och då blev det åka av. Åka flak alltså :D Sjukt röj. Kom hem och åt mat hos Sohrab och vi däckade som små bäbisar. Vaknade upp hysteriska av våra jävla telefoner och fick lägga på ett kol för att röra oss vidare till Sebbes Studentfest. Början va seg eftersom alla krökat sedan tidig morgon. men sen släptes helvetet löst. :D

Sedan har jag bara haft en gudumligt mysig helg. Har levt riktigt sommarliv. Inpulsiva saker som händer hela tiden och folk man möter upp lite här och där och förflyttar sig.
Söndagen skulle jag göra om min naglar och sen till gröna lund. Han inte mer än att komma till gröna lund innan jag började må riktigt dåligt och kräktes :( usch! var bara att åka hem... förlåt kära vänner för att jag förstörde eran dag!
men det var kanske mysigt ändå? lite iaf? :)
sen var jag hemma från jobber i måndags och mådde pest och pina. Ville bara att André skulle komma hem och ta hand om mig men han skulle flyga hela dagen. tack gode gud för att det var en kortis dag på flygfältet :)
Igår gick jag till jobbet men insåg ganska snabbt att det inte var någon höjdare då jag var riktigt svag efter mitt tillstånd dagen innan. åkte hem och lät min underbara kära mor ta hand om mig. Vad skulle jag göra utan henne?
Sedan blev jag tillräkligt pigg på kvällen för att riktigt ladda upp för fotbollen :D Sverige-Grekland :D (hoppade doc över allt vad alkohol heter tom öl då jag inte ville utsätta min kropp för onda saker efter dess fina återhämtning) Satte en riktig press på min käraste. Om Sverige vinner får du göra vad du vill med mig men om vi förlorar får du inte vara med mig på två veckor :D himmlans tur för dig att Sverige vann va ;) hahaha!
Idag mår jag mycket bättre och är åter på jobbet. Min kära lillasyster  Norea fyller 10 år idag. (en av mina alla 4småsystrar) Hem direkt efter jobbet och kalasa lite :D
Sen ska jag spela tv-spel :D Nu när det faktiskt regnar idag efter det fina sommarvädret som hållt i sig så länge så får man sitta inne och syssla med innelekar :D Jag kommer knäcka! :D

                 


Dagens citat: "Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa resten av livet på ett ben."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0