Hanna:

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett par dagar. Och jag ber ännu mer om ursäkt åt Bellas vägnar som inte bloggat på jätte många dagar.. ... inte riktigt okej.. eller vad säger ni?

Helgen var spännande. I fredags fick jag gå tidigare från jobbet pga läkarbesök. Skulle till fysiologilabbet i stan för att utreda mina andningsuppehåll när sover. (Jag slutar andas när jag sover). Detta relaterade i att jag fick med mig en liten väska med massa slangar och grejer som jag skulle sova med. (Var superhet i denna munderering). Så Fredagen blev lugn med en mysig middag i gammla stan med några goda vänner (Bella en av dem) :). Helt alkholfritt för omväxlighetens skull! Sedan hem och på med maskinen. Sov förfärligt dåligt! Men det är okej!
Upp på lördagen och diskutera kvällen. Vad skulle hända? Kan man verkligen vara nykter två dagar i rad? -NEJ!
Fick Bella att åka till systemet sedan bar det av till en kompis som nyss flyttat till Lidingö (skönt eftersom jag då har nära hem). Där styrde jag och Bella en underbar middag! Med mycket vitlök kan ingen maträtt bli annat än lyckad!

 
Hanna ...                                                    och                      Bella ... ! ! !


Mycket god mat, gott sällskap, många skratt och roliga samtalsämnen senare var det dags att bege sig hem. Väl i taxin ringde jag kära André.
Besämmde att jag skulle ta turen förbi honom. Väl där full och laddad tyckte jag det var en strålande ide att klippa av honom hans hår. Vilken jag påbörjade. (För att vara onykter och laddad tyckte jag personligen det blev jävligt bra. Konstatera då också att jag aldrig har klippt någons hår tidigare!)

<--min fina fylleklippning...

Väl på morgonen trött och sliten beger jag mig i gårdagens kläder ut till J för att avnjuta en härligt brunch med några goda vänner (Bella en av dem). Men väl på plats inser jag ganska snabbt att det blir ingen brunchbuffé då de endast har det på hösten/vintern. Så vi får äta från matmenyn vilket iaf inte jag var så laddad för. Men det blev bra ändå :)
   
             Ceasarsallad med kräftor                            eller               Ceasarsallad med kyckling ?


Sedan strödde jag runt lite och hälsade på några kompisar jag inte träffat på länge och bara bjöd in mig själv lite här och var :D
Slutligen åkte jag hem och kollade på final i fotbolls EM 2008. Spanien vann med 1-0.

Imorse var jag åter på läkarmottagningen för att de skulle läsa av maskinen jag sovit med. Det visade sig att jag hade haft andningsuppehåll 28% av den tiden jag sov..!!? :O INTE OKEJ! Men läkaren sa att det borde inte vara så eftersom jag inte alls är överviktig och min ålder. Så jag skall få sova med djävulskmaskinen en natt till om några veckor så ska vi se.

Nu sitter jag åter på jobbet. Här är det så lugnt och skönt eftersom folk börjar gå på semester så är det omöjligt att få tag på någon.
Så vi sysselsätter oss med att suga klubba :D
  
Först har vi Bella, sedan mig själv (Hanna) och sist men hon tar den absolut inte minst Elina :D


Dagens citat: -"Jag tycker om att lära mig men jag gillar inte att bli undervisad." -Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0