Hanna:

Kära läsare! Jag ber om ursäkt för Bellas uppförande att låta det gå flera dagar utan någon som helst tanke på denna ljuva blogg! Men jag lovar er käraste läsare att jag ligger på henne och inom kort så kommer nog ett raflande blogginlägg att dyka upp.
Idag är en riktigt riktigt riktigt seg dag på kontoret. Vet inte hur mycket frukt jag proppat i mig för att försöka bli pigg och försöka att undvika att svepa kaffekopp efter kaffekopp.
 Det känns som om det är dags för semester nu! Men inte ännu! snart.... den som väntar på någonting gott....
(den kan faktiskt vänta för länge!!!)
Semestern är inte bokat, inte hundra procentigt planerad men magkänslan talar om att det inte gör någonting! Det är nog en av få gånger som jag tycker det är okej att jag inte har full koll på allting.
Med mitt kontrollbehov är detta ett under. Ett riktigt mirakel!
Jag brukar vanligtvis få panik om jag inte vet var, när och hur in i minsta ditalj!
Men någonting säger mig att ingenting kan gå fel. Antagligen eftersom det är jag och Bella som ska Busa :D Då spelar det faktiskt ingen som helst roll vart vi hamnar eller vad vi gör :D Vi har så roligt oav om det bara är hon och jag på en öde  ö.... (kanske dags att börja oroa sig) ;P
Denna sommar är på gång att bli storslagen! Den bästa hitills!
Mitt mål är att varje år kunna säga: detta var den bästa sommaren hittils! Dags att sätta fart och förverkliga denna dröm! Den är långt ifrån omöjlig att genomföra! Allting ligger framför mina fötter. Det gäller bara att roffa åt sig!
Sommaren 08 -Här kommer jag!

Dagens citat: "GoNorr!" -Bella kommer inrullandes på kontoret och försöker glatt och trevligt säga godmorgon men orden vänds en aning och det blir inte riktigt som hon tänkt sig! -Det var riktigt roligt :)

<--Bella & Hanna

Kommentarer
Postat av: annika

vilka brudar ;P

2008-06-27 @ 10:37:26
Postat av: Hanna

javisst :D

2008-07-02 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0