Hanna:

Välmående och åter på kontoret. Midsommaren var underbar. En riktigt lyckad dag/kväll precis så som man vill ha en svensk midsommar. Vi var ute på tyresö hos Tommys föräldrar på ett underbart ställe med sjötomt och gott sällskap. Allting var helt underbart. Självklart lyckades jag med mitt mål och gjorde än ännu finare krans än förra året. Doc blev det inget midsommarstång men det kanske man överlever utan... (jag lever iaf idag) ...
   

Var och såg nya Sex and the city filmen i helgen också! Finns bara ett ord -Grym!, okej två ord -Grym & Fantastisk :D
Var och tog en cosmopolitan efteråt med min goa vän Annika :D
   <--lycklig! :)

Helgen var klockrent men såklart så händer det ju alltid någonting tragiskt varje gång det är fest och massvis med alkohol är inblandat. Helgens miss var ett missuppfattande angående en kyss som från början var en kyss och sen så var det inte osv... men allting tillhör nu det förflutna... Hoppas jag iaf?! :)

Martin och hans söta flickvän var i Sverige ihelgen :) var riktigt skoj att träffa dem även om det inte vart riktigt som jag tänkt mig och jag ber om ursäkt för att jag var full och kanske inte så glad och roande som jag brukar va :)
Men jag var lite små knäckt för kyssdramtiken som inte hade hunnit lösa sig då.
Men Martin du vet att vi har saknat dig och vi vill ha dig hem igen!
Nu på engång! ...

Idag när jag åter kom till jobbet mötes jag av någonting underbart gulligt. Det första som händer är att urgulliga Elina som kommer med en kaffekopp till mitt skrivbord! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Några minuter senare kommer Bella med en present till mig! EN RIKTIG present :D (Vem älskar inte presenter?)
En riktig prinsess stång :D
 
Hallå? varför är alla så söta och snälla? -Ni ska veta att jag blir riktigt glad. Det värmer hela vägen in i hjärtat ! Jag känner faktiskt fortfarande värmen!
Verkligen TACK! :)

Dagens citat: "-Gå ofta hem till din vän, en oanvänd stig växer snart igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0