Hanna:

Idag har varit en rastlös dag. Känns som om ingenting man gjort varit till någon nytta eftersom inget resultat har getts idag. Jag har gruntat mycket arbete som kan leda till många bra affärer men ingen försäljning idag vilket känns helt värdelöst. Men jag vet att jag inte är värdelös. Jag är faktiskt en snäll och go människa. Det sa Denise idag. Hon sa att jag är en person som får henne att må bra när hon är trött och hängig. Då blev jag mycket glad :)
Vi har haft fotografering på jobbet idag. Fotona skall vara med våra kontaktuppgifter i mailen vi skickar.
eh? det vore ju skoj om de blev halvbra iaf? men icke sa nicke! Ska iaf få ha dem svartvita så de inte ser jääätte hemskt ut :D alltid någonting!

Dags att ladda upp inför matchen ikväll! Sverige-Ryssland! Vi hoppar på en storslagen match ikväll :D Om vi vinner (vilket vi SKA göra) så får vi möta Holland. Då är vi väll som gott som körda! Men Jag har levt på ett fint citat hela EM hittils och det får bli dagens citat!

Dagens Citat: "Så länge man har hopp har man alltid någonting" -Jag själv under hela EM

<---- Min arbets bild :O



KBK SVERIGE! Vi håller på er :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0