Hanna:

Om helgen: Jag har jobbat hela helgen på mitt gammla jobb. Det var helt okej förutom att jag var riktigt trött och seg. Slutade tack och lov lite innan klockan 18.00 på lördagen så jag skulle hinna se matchen. Sverige-Spanien. Åkte snabbt hem till Johan och tänkte leka grabb med honom och hinka i mig öl och kolla fotboll. Men lyckan försvann in i sista minuten då Spanien  gjorde det sista avgörande målet. Resultatet blev 1-2 till Spanien. HELT VÄRDELÖST!
Sur och grinig som en riktig surdeg åkte jag och mötte upp André. Om jag ska va ärlig har jag ingen aning om vad vi gjorde. Antagligen somnade jag eller någonting i den stilen. Vaknade upp på söndagen och ännu mer trött och seg än gårdagen. JÄVLA spanjorerna.! Vi skyller allting på dem.!
Fick reda på att Can har beställt en present till mig från turkiet :D Är jätte jätte nyfiken. Ska bli riktigt spännande att se vad han har hittat på :D
Snipp snapp slut så var denna helg slut.
Denna nya vecka hade jag tänkt att köra så det ryker men det verkar som bensinen i mig är helt slut. Måste nog tanka om med full tank ikväll... Måste ju ladda upp inför midsommar om inte annat. :D


---->Blir trackad! -inte snällt!



Dagens citat:  "Don't knock masturbation - it's sex with someone I love. " -Woody Allen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0