Hanna:

Igår var jag barnvakt. Det gick riktigt bra. Det är perfekt att vara barnvakt för barnen uppför sig som änglar när inte deras föräldrar är med. Föräldrarna kom hem klockan 1?! det var en aningen drygt med tanke på att jag skulle upp klockan 06.00 imorse. Men jag sitter upp och jag lever.
Ikväll blir det en lugn kväll eftersom att solen inte värmer tillräckligt väl och jag ska jobba hela helgen sen.
Imorgon är det sverige match igen :D Sverige - Spanien. Det blir nog en hård match. Men jag hoppas. Så länge man har hoppet har man iaf någonting :D Det kunde nästan ha  blivit dagens citat men nej. Idag har jag bestämmt mig för att göra någonting galet och crazy.
Idag blir det nämligen inget citat utan jag blev så inspirerad av barnen igår att det blir dagens ramsa idag ist ... en fin tappning av den gammla klassikern Imse vimse spindel.

Dagens Ramsa:

Imse vimse spindel dags att vakna upp

se hur solen värmer varje liten knopp

klättra upp för tråden skynda dig att spinn

snart så kommer flugan

och då blir hon din.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0