Hanna:

Igår fyllde min kära syster 10 år.
Det var skoj för min pappa och min familj därifrån kom över bla. Så alla mina 4 systrar var samlade på samma ställe.
Norea (hon som fyllde år) vart nog jätte nöjd med dagen för oj så mycket fina presenter hon fick.
Jag vill ju också fylla år :P
Men snart är det min tur och då jävlar blir det partaj !
Alla sitter och pratar om pickniken och utgången som ska ske idag efter jobbet (firmaparty) . Men det som är så tråkigt är att jag inte kan vara med. Får se det från den ljusa sidan ... jag har ett liv utanför jobbet :D
Dessvärre är mitt förhinder ikväll att sitta barnvakt till tre stycken småttingar... kul? -NOT!
Men jag ska faktiskt inte klaga. Har inte träffat dessa små saker på säkert över ett år. det är mina barnvakts barn jag satt barnvakt till när jag var yngre. mycket yngre... :P Men skillnaden från då och nu är att från början var det en och nu är det tre... De förökar sig!



Dagens citat:  "Om du vill lära känna vägen framför dig, fråga dem som går åt andra hållet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0