Denita, de här är till dig :)

Härligt att folk faktist läser den här skiten :)

Gårdagen var helt okej.
Jag och Elina stannade kvar på jobbet i 2 timmar efter vi slutat. Vi försökte styra upp våra midsommar planer. Planen var att vi skulle åka till Tylesand och festa med Hampus från norska kontoret, men Elina hade missuppfattat ALLT :P
Han ska inte alls dit utan till Smögen, typiskt.

Så vi satt och övervägde vart vi ville åka, men kom igen vart.

Så skulle ju kunna köra en omröstning här på bloggen. Vilka tycker Smögen och bila tycker Tylesand, fats de blir för dajmigt så skit i de ;)

HAHA

Försökte även styra upp Magaluf i sommar, om man ska åka dit och sälja biljetter till fester i 2 veckor eller ej.
Om de blir så eller ej vet vi inte säkert förrens om en vecka. Fortsättning följer.....


Sen fick vi ångest för att vi alltid råkar stanna kvar på jobbet så vi gick hem.

Väl hemma tänkte jag sova lite men de gick inte vidare bra eftersom min vän Lydia bombade min telefon. Slutade med middag med henne på därmedpasta, mysigt :)

Sen vart de en lugn och skön kväll! :)


Idag har jag haft möte med chefen, de gick bra. Annars har de inte hänt nått vidare spännande.. Förutom att Hanna e sur på mig! MORR

Fast de går nog över snart.. hoppas jag...

Nu ska jag jobba, MJAU CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0