Bella: Zlatan, nu har du gjort mig kär igen!

Damn, vilken bra match igår! Var verkligen inställd på att man skulle få skämmas men FY FAN vad bra vi var!

Kollade på matchen hemma hos Lydia med henne och några öl! Riktigt mysigt och trevligt. Vi satt som riktiga män och drack öl och skrek. "VAFAN PASSA DÅ, SOPA!"
Man blir som frälst när man kollar på landskamper! De blir så sjukt bra stämmning, alla svenskar bara älskar varandra för en dag!
Man kan nästan inte låta bli att bli kär i Zlatan heller. Jag var riktigt besatt av honom för några år sen men sen fick jag höra saker om honom som jag inte gillade....
Men igår glömde jag all ilska och smälte för honom igen!




Efter matchen så gick jag bara hem och sov, var verkligen sjukt trött.

Att gå upp sen på morgonen var verkligen inte de lättaste, ont i halsen och riktigt trött.

Nu sitter man på jobbet, har varit deppig idag. Dåligt humör och alldeles för mycke att göra och för lite tid och ork.
Men nu börjar de kännas lite bättre ivf.

Hörs sen! PUSSOKJAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0