Bella: Kubb öl och fest!

Onsdag: Onsdagen var ganska tråkig, var typ deppig. Dåligt väder och trött! Efter jobbet så lagade jag mat sen somnade jag vid 20.00. Vaknade sen klockan 3 på natten och var jätte pigg. Men vid 04.30 lyckades jag somna om.

Torsdag: Torsdagen var ganska seg till en början, men vid halv fem drog vi från jobbet för att ha en välförtjänad picknick med kubb och alkohol i Humlegården. Vi har nämnligen säljt så bra att de var vårat pris för bra försäljning.
Vi hade Kubbturnering, vinnar laget skulle få en timmes sovmorgon. Själklart tog jag och Elina hem segern ;)



Några glas Champagne,cider,öl och vin senare så började allsången "bloopers med djur".. HAHA
Folk började dra sig hem och till sist var de bara jag, Elina och Robin kvar.
Vi var inte alls sugna på att dra hem, nu vare fest. Vi gick med raska steg mot Berns salonger.

De var faktist sjukt mycke folk ute, otippat på en torsdag. Vi beställde in en Sangria, men de var mest jag som drack av den, de andra drack vatten ;)


 
Sen började alla bli kalas fulla så de var dags att dra sig hem.

Jag kan säga att den där timmen som vi fick i sovmorgon var välbehövd!
Nu sitter jag här på kontoret och är lagom sliten, men de är så de ska vara!?!

PusskJAam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0