Bella: Gavin Degraw

Hej kära blogg!
Nu sitter man på jobbet och är sådär lagom sliten.
Gårdagen var kanon!

Först ska jag berätta om tisdagen, de glömde jag att göra igår.

Efter jobbet så mötte jag upp lite vänner och vi försökte hitta någonstans att äta. Virrade runt ett tag och beslutade oss till sist för att äta på Josefina, de var mysigt :)
Råkade dricka lite rosé också, typiskt!

I onsdags så jobbade jag bara halvdag eftersom att min älskade vän Lydia skulle ta studenten!
Lämnade kontoret klockan 12.00 och slängde i mig 2 hamburgare och mötte sen upp Lydias familj och kollade när Lydia sprang ut! Vad stolt man blir, de är ett storslaget ögonblick att se hur lyckliga alla är när dom springer ut!

Sen började de sprutas champagne och de var dags att åka flak.
Flaket var sjukt bra, kul folk och bra flak.
Vi dräggade på ganska rejält, ska inte gå in på detaljer..
Någon visade brösten och någon visade någon annans bröst.. hmm :P

Alla blev sjukt packade och när dom släppte av oss vid slussen så hade vi ganska svårt att gå rakt :P
Jag åkte hem efter flaket för att duscha, ja skulle ju ändå på konsert senare på kvällen och ville inte komma dit o se ut som en fyllehagga :P

Badade, somnade , vaknade i panik och trodde att jag hade missat Gavin.
Fixade mig snabbt och drog på Lydias mottagning, synd bara att jag inte hann stanna länge eftersom att jag skulle möta upp Elsa och köa till konserten.

De var sjukt mycke folk i kön och de kändes som en evighet innan vi fick komma in.
Men de var verkligen värt väntan, Gavin Degraw var underbar som alltid.
Han verkligen charmade publiken med sin hesa röst och sensuella kroppsspråk, mjau ;D
Och när han ställde sig på flygeln och sjöng acapella utan mikrofon var oslagbart.

"Now when i love you, I wish we never met" - young lovers





Underbara, underbara Gavin!

Nu har du gjort mig kär igen!

Kommentarer
Postat av: lova

vart spelade han?

2008-06-16 @ 15:02:51
Postat av: elsi

"now that I love you, I wish we never met" så gåren faktiskt! :P

2008-06-18 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0