Bella: Fyllehagga?

I fredags så var jag sjukt bakis så jag och Felicia bestämde oss för att köra en myskväll!
Vi satt hemma hos henne och svullade med chips,dipp,läsk och film ! Riktigt mysigt faktist!
Sen sov vi där!

Vaknade vid nio av att hurtbullen Felicia skulle upp och köra ett träningspass så jag åkte hem och sov vidare :P
Sen ringde Elsa och informerade om kvällens planer, vi skulle på EM-fest som Walle hade styrt.
Festen var på en krog i stadshagen, bra drag till en början. Sen började hetsen, jag och Elsa har en tendens att trigga varandra till att dricka mycke. Öl efter öl, cider efter cider, shot efter shot så fortsatte vi hela kvällen/natten lång.
När vi nådde toppen av våran fylla så började vi bli rastlösa. Vi befann oss nu på ett ställe vid namn After på Södermalm. Alexandra ringde dit ett gammalt ragg som satte sig ner vid vårat bord. Han försökte få kontakt med mig och ställde massa frågor som jag inte orkade svara på.
Jag bad Elsa prata med mig så jag slapp lyssna på hans frågor, men Elsa trodde att hon skulle be honom sluta prata med mig. Så hon bad honom sluta snacka med mig och han blev väldigt stött av att hon la sig i.
De slutade med att jag och Elsa stod och skrek till killen att han såg ut som Quasimodo och att han inte skulle titta på oss.
Han var iofs lika arg han: "Ni vet inte vem jag är" osv osv...
Efter mycke skrikande om Gullmarsplan och mycket annat så fick vi äntligen killen att lämna oss.
Trodde vi, han stod utanför och snackade om oss me någon vidrig tjej. Henne skulle jag och Elsa nita men sen blev de ändå inte så :P

Sen var de dax för oss att lämna stället.. Vinglande gick vi därifrån....

Over and out!

Sen blev de söndag och man var bakis som ett as! Käkade lunch på golfrestaurangen, mot min vilja. Sen var de shoppingdax men var så trött så köpte bara en tröja. Så kan de gå!

Sen käkade jag middag med massa vänner på Thaibåten, de var mysigt. Sen åkte jag hem, fick panik för att min mobil och nyklar var borta. Men mina snälla vänner åkte och hämtade tillbaka min lila nalle som låg övergiven på en grusväg nära thaibåten. Och nyklarna låg visst hemma..

Sen måndag, inte vettigt.. jobbade över med Robin til klockan 22.15, de va helt ok. VI sjöng fina låtar ;)

men nu har Hanna fått sitt inlägg, kanske inte lika kul som vanligt men e inte alls sugen på detta just nu. MEN HÄR HAR DU HANNA! (L)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack sockertopp :D

2008-06-18 @ 11:46:18
Postat av: Felicia

Hej älsklings bella!

Du rockar min värld!

2008-06-18 @ 11:51:03
Postat av: Bella

Och du min älskade Fille :)

2008-06-18 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0