Bella: FÖRLÅT!

Förlåt, men har verkligen varit sjukt bakis denna vecka... Ingen ursäkt men men....

Ska ge er en uppdatering:

Torsdag:  Fick sluta tidigare från jobbet, de va skönt! Jag och Elina drog till Bolaget och handlade sprit för helgen, 1200 kr slutade kalaset på. 2 STORA Mosserande vin flaskor, 2 flaskor rosé, en 3liters dunk rosé, en flaska vitt, 15 flaskor cider, 15 flaskor öl, 9 små flaskor jäger :)

Sen mötte vi upp Ceasar som langade in all sprit i bilen, vi hade verkligen inte klarat av att bära detta själva. Tack Ceasar!!

Sen sprang jag och Elina vidare på stan och shoppade. Köpte 2 par skor, ett par ballerina och ett par pumps, mjau säger jag bara!

Sen var vi sjukt trötta, så jag åkte hem för att packa. Sen åkte jag hem till Elina och vi chillade hela kvällen och tvättade och packade ännu mer! Sen var de dags att sova, kom i säng vid 3 tiden.

Fredag: Klockan 07.00 ringde klockan och de var dags att duscha och packa ner de sista innan vi skulle åka.
08.15 kom Ceasar och Jocke för att hämta oss.
Destination HALMSTA!
Resan gick ganska snabbt, jag lyckades sova en timme trots Ceasars hetsiga körstil.

Vi var framme i Halmstad vid 14.00, då var de strålande sol och massor med partysugna människor ute på gatorna.
Vi checkade in på Hotellet och fixade snabbt till oss. Sen var de dags att supa, vi mötte upp Hampus och massa andra vänner på Östar stranden och började vårt Supande.
Sen begav vi oss till Tylösand och härjade ännu mer.

Tiden sprang iväg och de var nu dags att äta middag. VI återvände till hotellet och fixade oss i timmar. Vi skulle locka håret sminka oss och välja kläder. Efter många klädbyten så gick vi ner till hotellet för att äta Midsommar middag. De var oerhört trevligt! 
Efter det så drog vi ner på stan. Vi sprang runt och härjade på ställe efter ställe. Till sist hamnade vi på "Lilla Helfvetet", de var de "bästa" stället i halmsta tydligen. Faktist helt ok ställe. Jag och Elina fulade oss ganska bra och drog jäger shootar på toaletten. ;)
Sen är resten av kvällen mest dimma. Jag trodde ivf att jag kände alla på stan och bad om ursäkt för att jag hånglat med deras killar :P

ojojoj

Lördag: Hela lördagen var jag SJUKT bakis, jag vägrade lämna hotellrummet. Elina däremot sprang på stan och våra manliga vänner åkte gocart, men jag låg bara hemma ;)

Sen när klockan var kring 5:tiden så blev jag uppdragen, nu var de dags att äta middag.  
Vi käkade på ett helt okej ställe i halmstad innerstad, eller vad man nu kallar de;)
Sen drack vi kaffe och gick hem för att fixa oss.
Eftresom att vi var så slitna så tog de ett tag för oss att fixa oss. Vi satt på hotellrummet och lekte "häll i dig spriten" lekar ;) De funkade riktigt bra faktist ;)

Sen när vi var tillräckligt fulla så var de dax att kliva in i dimman.
De var vi ganska bra på, därför minns jag bara delar av kvällen. Jag hamnade i en konflikt med polisen, drack medtagen öl på toaletten och var nära på att nita en kille. Sen var jag nära på att sno godis från en affär men eftre många om och men så kom jag överens med butiksägaren om att jag fick en klubba, tur va väll de.
De var väll kvällen i stora drag. Sen blev jag bitter och ledsen som bara Tessan kan. 
*Alla män är svin*
 Men ibland får man faktist !


Söndag:
Nu var de tid för oss att återvända till Sthlm..
Eftre flera timmar i bilen så stannade vi i Jönköping för att äta. Vi åt på ett ställe som heter Gyllene Uttern, de var seriöst nog de bästa jag har ätit i hela mitt liv. Maten var verkligen sjukt bra, verkligen att rekomendera!
Sen fortsatte resan hem, när vi kom hem vid 7 tiden så slocknade jag på direkten!

Sen har veckan inte varit nått speciellt.. Återkommer snart med skvaller från denna helg.
Och förlåt för att detta inlägg är så tråkigt men har inte orkat angagerat mig. Känner mig sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Elina

bästa helgen! <3

2008-07-01 @ 09:28:49
Postat av: Hanna

duktig du är som bloggar någon gång DÅ och DÅ!

2008-07-02 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0