Hanna:

Riktigt nice!
Idag fick vi en lång lunch på 2 timmar! Och det som var ännu mer underbart var att jag och Bella var så himmlans sugna på McDonalds (trott eller ej) så vi tog oss en tripp och åt vårt drömmål till lunch :D
Väl där mötte vi upp får kära kollega Robin.
Vi åt mat, promenerade och satt i skuggan och lyssna på musik och allmänt var lediga :)


En skön stund i skuggan (Bella och Robin)

Bussstrejken är fortfarande igång och jag är fortfarande lika upprörd.. Det är helt klart förjävligt! Är döds trött då jag sov typ 1 tim inatt! INTE okej!!
Fast iof, snart är det semester och då kan man sova ut osv... (NOT eftersom vi ska festa) -men det är jävligt okej!
Jag och Bella bla var och skulle handla ingredienser till pannkakor då vi ville ha det till frukost häromdagen (jag har hängt ganska mycket med Bella nu när det är bussstrejk då jag inte kan ta mig någon stanns.. Men Bella har varit en trogen vän och suttit i klistret tillsammans med mig!)
Under denna shopping runda med pannkaks-ingredienser hittade vi årets mode för alla som har något fel av något slag i huvudet!

                               
                     Hett? Javisst!

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. är inte riktigt på hugget just nu! Men återkomma senare om jag blir mer allert annars återkommer jag imorgon! Det är ett löfte!

ps. Jag och Bella ska börja "träna". Vi tänkte göra oss fit for magaluf 2008! Nu köööör vi! Vilka tror på att våran träning kommer bli av? .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0