Hanna! -en vecka kvar!

Hola!
Nu har en vecka av tva passerat! Har varit en valdigt speciell vecka! Hant mycket skoj men jag skulle aldrig nagonsin gora om den om jag sa fick den betalad! Saknar min André sa jag haller pa att bli knapp!
Ber om ursakt for att vi icke har bloggat men vi har gjort otroligt mycket saker hela tiden! Det varsta av allt ar att vi inte ens har fatt lite lite lite farg! ar blekast av ALLA har! Usch och tvii! Horde att ni hade bra vader i sverige ocksa sa alla ni darhemma lar ju vinna overlagset med brannan! Jag lovar er alla att jag skall blogga ordentligen nar jag kommer hem och redovisa resan ordentligt! Men nu ar man sa matt eftersom det ar typ 46 grader i skuggan! (dessutom ingen ac pa rummet!) men forutom att jag varit magsjuk en dag sa har vi rojt! och vi skall roja annu mer denna sista veckan! Det skall ni icke tvivla pa! KBK! and all in!


Veckans citat: "Man lever bara en gang!"

Lovar er att manga roliga bilder har tagits ocksa! Sa allt det har ni att vanta om en vecka! kommer nog blogga mer under denna vecka ocksa men kan inte lova nagra bilder!
Kram pa er alla och tack for att ni har varit talmodiga trotts att vi icke har bloggat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0