Hanna:

Denna helg har varit rätt lugn för mig. Satt i fredags och åt en god middag och drack lite gott vin och goda drinkar och spelade nya buzz spelet :D Slocknade oroväckande tidigt. Fick reda på dagen efter att det tydligen hade blivit partaj i rummet intill. höm? jag sov som vanligt så hårt att jag inte märkt någonting alls! (Typsikt mig och missa allt skoj!)
Lördagen gick åt till att ägna mig åt den roliga sysselsättningen att tvätta. Det kanske är jag som är dum i huvudet men jag tycker det är ganska behagligt att göra det. Man tar itu med någonting och kan inte mer än att slappna av. Du måste vänta på maskinerna och tiden är för kort för att göra någonting annat under tiden. Avslappnande! (Detta är ingen vink till att ni skall ringa mig när ni behöver tvätta)
Sedan på kvällen fick jag ta hand om en sjukling. André hade blivit smittad av samma äckliga virus jag hade i veckan så det var väll inte mer än rätt än att ställa upp på laget och göra varm choklad och kanelbullar och vara allmänt söt och snäll. :)
Lugn kväll även då..
Igår (Söndag) jobbade jag hela dagen. Faktiskt riktigt skoj. Jag tycker verkligen det är kul att stå där tilloch från.. Det är socialt och alla bara älskar mig :D (Kanske för att jag är grym?!)

Idag, måndag morgon och laddad för en ny vecka. Sista veckan innan semestern så det är underbart. Om 8 dagar drar jag och Bella till MAGALUF :D KBK! -Kör bara kör !
Kanske lika bra att man tar det lite lugnt så man håller 2 veckor utav festande. Vet hur döda vi var efter en vecka i Ayia Napa. Nu två veckor under hög säsong i magaluf! snacka om all in!

Dagens citat: "USA Today har gjort en ny undersäkning. Tydligen är det så att tre av fyra människor utgör 75 procent av befolkningen."
-David Letterman

 <--Jag och Bella nu på mogonkvisten

Kommentarer
Postat av: annika

jaa försökte väcka dig antal gånger men de gick ej :P

2008-07-14 @ 14:28:01
Postat av: Hanna

Hahaha mjo jag hörde rykten om det var André efteråt.. han sa även att vi hade pratat ett tag? :P sa jag någonting intressant? :P

2008-07-15 @ 08:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0