Hanna:

Förlåååt att jag inte la upp bilderna eller skrev någonting över huvudtaget igår. Men var sjuk igår också. Låg mest död i sängen och kollade på film. Lyckades röra på mig till kvällen och gick på bio. Såg : "Nu eller aldrig". Den var sjukt bra. Så enkel men ändå hade de verkligen lyckads fånga karaktärerna. :) en film att rekomendera. 
Idag mår jag iaf bättre än de dagarna som precis paserat men jag har en förskräkligt jobbig hosta. (Ja jag ska sluta röka! kan alla sluta tjata på mig!) Jag har ju ställt in mig på att trappa ner ordentligt efter semestern men ändå kan folk inte sluta lägga sig i. Är ickerökare så korkade att de inte fattar bättre än att sköta sina egna liv?! Hur skulle de känna ifall människor runt omkring dem terrade dem dagarna i ända för något val de gjort. Fine det är fel och ja det kostar mycket och det är även mycket riktigt att det stinker skit. Men snälla. Har jag sagt att jag ska sluta så är det väll bra? Sluta håll på. Alla som tjatar och lägger sig i gör bara att man vill dra ännu djupare bloss med dessa små cancerpinnar.!
 
Dagens citat: "Alla kvinnor vill att man enbart ska ägna sig åt dem. Det är därför de flesta kvinnor älskar dumbommar."  
-Honoré de Balzac
                      

                

Här är iaf de bilderna jag utlovade.. Fanny i den vackra burkan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0