Hanna:

Idag har jag varit hemma och varit sjuk! åkt på en riktig förkylning! En sådan som man bara ligger hemma i sin säng och tycker synd om sig själv!
Allting känns lite upp och ned. Träffade Fanny igår och idag åker hon ifrån igen. Känns skumt. Från att vara så tajta till att knappt höras av. Och när hon väl är och hälsar på så hörs vi inte ens av då. Men det lär ju höra samman. Det är jobbigt och det blir fan bara ännu jobbigare och ses och sen veta att hon ska lämna en igen. Men jag ångrar inte att jag faktiskt träffade henne igår. Trotts allt så känns det jobbigt. Men det är väll mer än så som trycker på. Hela mitt liv är lite upp och ner just nu. Jag som är van att ha kontroll över allting har helt plötsligt tappat allt vad som är rätt och fel och vad jag själv tycker och tänker. Min kontroll är förlorad. Men jag lovar er alla att jag kämpar för att hitta den igen. Om jag så ska leta tills jag dör så kommer jag att finna den. Annars klarar jag mig inte.. Har man kontrollbehov så har man :P Och a och o är väll att man har kontroll över sig själv när man lider av kontrolbehov?!
Träffade jacob igår också. Även han ger sig av idag igen. Typiskt mig att dra ut på allting in i sista stund bara för att det känns jobbigt men människor som ändå kommer att lämna en sart igen. Men jag ångrar mig nu att jag inte träffade varken han eller Fanny mer. Men han berättade en rolig sak. Att han läser denna fina blogg så jag får väll passa på att ge en liten hälsning till dig där borta i Afganistan! Hej hej Jacob :) Vi väntar på dig här hemma igen men öppna armar :) och jag väntar på min fina scarf och armband som du nu lovat mig :)

Dagens citat:
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också."
-Nalle Puh

ps. jag lägger upp några bilder från igår imorgon ist. Blandannat en mycket fin bild på käraste Fanny i en fin äkta Burka som hon fick i present från Afganistan av Jacob. Den som väntar på någonting gott .... ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0