Hanna:

Tisdag.. en vecka kvar till magaluf.. Ångesten börjar krypa i kroppen. Illa att ha ångest innan en resa va? Jag kan bara gämföra med resan till Cypern. Behövde fan den dubbla tiden för rehab när vi kom hem. Nu är det den dubbla tiden vi ska vara borta under högsäsong !? Behöver jag ens säga mer. Så fort jag och Bella ger oss in på någonting tillsammans blir det all in! Vi är förlikasinnade och klarar inte av om det inte händer knäppa grejer HELA tiden! och då menar jag verkligen HELA tiden! Kommer nog bli mycket som vi inte kommer att medela i denna blogg. (Detta är för erat egna bästa). men vi ska göra så gott vi kan för att ni ska få en helhelts bild av hur våran resa blir. Denna vecka har jag fullt upp. var och fixade naglarna igår. Idag ska jag på spelning. Clara har spelning på Big Ben ikväll. Ska gå med Samuel och antagligrn följer Bella med :) Ska bli kul att få se henne sjunga. Har ingen aning om vad det är hon sjunger men det gör det hela ännu mer spännande :) imorgon ska jag och Bella till stan och shoppa det vi behöver för vår galna resa. På torsdag ska jag sova med den där jävla sömnmaskinen igen. denna gång kanske jag kan ta ett fotografi så ni får se hur hemskt det är.. :P På fredag ska jag på cicago konser på circus med André :).
lördagen ska jag med min kära mor och mina kära systrar till fjäderholmarna och titta på duktiga Benjamin och de andra barnen. Har lovat honom att gå så måste klämma in det innan resan.  Söndagen går åt till att tvätta så man har kläder till resan :) Någon dag måste jag och Bella klämma in en massage. Hon fick massage av mig i 20-års present som kommer att gå ut om vi inte utnyttjar det under veckan. Det vore allt för tragiskt att låta massage gå till spillo :P
Rolig vecka? Iaf fullbokad.
Nu sitter jag i min egna lilla värld (som alltid) och fiffilurar över vad/vart vi skall äta lunch. Jag överlåter det problemet till Bella. Då slipper man få ångest för att man valde ett dåligt ställe ;D
Någon som har något tips på vad vi inte får glömma bort att införskaffa til lvåran resa? Ni har till imorgon på er att hjälpa oss. :)
<-- Mina fina nya naglar!

Dagens citat: "Det finns 40 sorters galenskap, men bara en sorts sunt förnuft."
-Afrikanskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0